פילינג קפה Coffee Body Scrub פילינג גוף קפה מכיל תערובת מקורית וייחודית, מבוסס על זרעי קפה ושמנים מזינים, לקבלת עור רך בריא וחיוני. משפר לחות והזנת של העור, מסיר תאי עור מתים, מנקה, וממריץ את העור, לטיפול אנטי צלוליט, מספק זוהר ושיפור מרקם העור. מכיל: 250 מ"ל


95 125-24%

קרא עוד


פילינג קפה

Coffee Body Scrub

 פילינג גוף קפה מכיל תערובת מקורית וייחודית, מבוסס על זרעי קפה ושמנים מזינים, לקבלת עור רך בריא וחיוני. משפר לחות והזנת של העור, מסיר תאי עור מתים, מנקה, וממריץ את העור, לטיפול אנטי צלוליט, מספק זוהר ושיפור מרקם העור.

 הוראות שימוש:

למרוח כמות נדיבה מהפילינג על האזור הרצוי ולעסות את האזור עם כף היד למשך 2-3 דקות. להשאיר ל-10 דקות ולשטוף. מומלץ לשימוש 2-3 פעמים בשבוע .

 

רכיבים עיקריים ויתרונותיהם:

תמצית זרעי קפה (Coffea Robusta): עשיר בנוגדי חמצון וקפאין, הוא מקלף בעדינות, מקדם את זרימת הדם ועוזר להפחית את מראה הצלוליט.

שמן שקדים מתוקים (Prunus Amygdalus Dulcis) ושמן זרעי מקדמיה טרניפוליה: שמנים מזינים אלו חודרים לעור, ממלאים את הלחות ומחזירים את הגמישות לעור.

גליצרין: ידוע בתכונות הלחות שלו, הוא עוזר לשמור על איזון הלחות של העור, מותיר את העור רך ורענן.

Xanthan Gum ונתרן כלוריד: מסייעים בהסרה עדינה של תאי עור, תוך חשיפת מרקם עור חלק וחדש.

טוקופרול (ויטמין E): נוגד חמצון רב עוצמה המסייע בהגנה על העור מפני נזקי הסביבה, מקנה עור  זוהר וצעיר.

אשכוליות (Citrus Grandis), שמן Cantyhusgrail, תמצית פירות Capsicum Annuum:בעלי תכונות ממריצות והחייאה את העור, מותירים תחושה רעננה .

                                            מכיל: 250 מ"ל