שמן אובלפיחה טהור לשימוש חיצוני תכולת נוגדי החמצון הגבוהה שיש בשמן אובלפיחה מסייעת להגן על העור מפני רדיקלים חופשיים, מזהמים סביבתיים וקרינת UV, ובכך מפחיתה את סימני ההזדקנות המוקדמת כגון קמטוטים, קמטים וכתמי גיל. 50 מ"ל


50 85-41.18%

קרא עוד


שמן אובלפיחה טהור לשימוש חיצוני

שמן אובלפיחה Hippophae Rhamnoides, הידוע גם בשם שמן אשחר הים, עשיר בחומרים מזינים עם תכונות ויתרונות רבים לעור:

 

שמן אובלפיחה עשיר בויטמינים, כולל ויטמינים C ו-E, מינרלים ונוגדי חמצון, בטא-קרוטן ופלבונואידים, המזינים את העור ומשפרים את מרקם העור.

 תכולת נוגדי החמצון הגבוהה שיש בשמן אובלפיחה מסייעת להגן על העור מפני רדיקלים חופשיים, מזהמים סביבתיים וקרינת UV, ובכך מפחיתה את סימני ההזדקנות המוקדמת כגון קמטוטים, קמטים וכתמי גיל.

שמן אובלפיחה מעניק לחות עמוקה לעור על ידי חיזוק תפקוד מחסום העור, מניעת אובדן לחות ושמירה על רמות לחות אופטימליות, תכונה שמסייעת לקבלת עור רך, חלק וגמיש יותר.

שמן אובלפיחה יכול לסייע להבהיר את גוון העור על ידי הפחתת המראה של כתמים כהים, היפר פיגמנטציה וכתוצאה מכך גוון עור זוהר ואחיד יותר.

 על ידי גירוי ייצור הקולגן ושיפור גמישות העור, שמן אובלפיחה מסייע למיצוק העור, מפחית את מראה הרפיון ומקדם גוון צעיר ומתחדש יותר.

 

לסיכום, שמן אובלפיחה Hippophae Rhamnoides הוא מרכיב רב תכליתי לטיפוח העור המציע מגוון רחב של יתרונות, מה שהופך את שמן האובלפיחה לתוספת חשובה לכל שגרת טיפוח העור.

50 מ"ל