שמן זרעי רימונים שמן זרעי רימונים Punica Granatum הוא מרכיב עוצמתי הידוע בתכונותיו העשירות בנוגדי חמצון כגון פוליפנולים, פלבנואידים וויטמין C. שמן זרעי רימונים מסייע בהגנה על העור מפני גורמי לחץ סביבתיים כמו זיהום ונזקי UV, מסייע במניעת הזדקנות מוקדמת ומקדם גוון עור צעיר. 50 מ"ל


60 80-25%

קרא עוד


שמן זרעי רימונים


שמן זרעי רימונים 
Punica Granatum הוא מרכיב עוצמתי הידוע בתכונותיו העשירות בנוגדי חמצון כגון פוליפנולים, פלבנואידים וויטמין C. שמן זרעי רימונים מסייע בהגנה על העור מפני גורמי לחץ סביבתיים כמו זיהום ונזקי UV, מסייע במניעת הזדקנות מוקדמת ומקדם גוון עור צעיר.

 

יתר על כן, שמן זרעי רימון מזין ומעניק לחות גבוהה, עובדה שהופכת את שמן זרעי הרימונים לאידיאלי עבור עור יבש או מיובש. השמן עוזר לחדש את הלחות ומותיר את העור רך, גמיש ועשיר בלחות. 


 

הודות לתכולה הגבוהה של חומצה פוניסית, סוג של חומצת שומן אומגה 5 , שמן זרעי רימון מסייע בשיפור מראה העור, מסייע להפחית את המראה של קמטים עדינים לאורך זמן ולקבלת עור חלק ואחיד יותר.   

 

לסיכום, שמן זרעי רימונים Punica Granatum הוא מרכיב רב עוצמה שמגן על העור מפני נזקים, מזין, מעניק לחות ומחדש, ועוזר לך להשיג גוון זוהר וצעיר למראה. 

50 מ"ל